Uvjeti poslovanja

Molimo da prije korištenja naše internetske trgovine pažljivo pročitate uvjete poslovanja navedene u nastavku. Ako nastavite kupovati u internetskoj trgovini InTi, to znači i smatra se da ste upoznati i suglasni s cjelokupnim općim uvjetima poslovanja. Zadržavamo pravo promjene uvjeta u internetskoj trgovini InTi. Budući da su kupci obvezani uvjetima poslovanja koji su na snazi (tj. uvjetima poslovanja koji vrijede u trenutku određene kupnje), preporučujemo da redovito pregledavate uvjete poslovanja.

Opći uvjeti poslovanja društva Inti, obrt za trgovinu

Internetskom trgovinom inti.hr upravlja Inti, obrt za trgovinu (dalje u tekstu i: „dobavljač”)

Podaci o dobavljaču

Puni naziv: Inti, obrt za trgovinu
Skraćeni naziv: Inti
OIB: 28180443585
Adresa: Franje Kosine 17, 31400 Đakovo
Transakcijski račun: HR5623400091160748363, PBZ banka
Matični broj obrta: 98193325
Obveznik PDV-a: DA
E-pošta: inti.trgovina@gmail.com ; info@inti.hr
Telefon: +385 92 399-7519

Kupac odnosno korisnik obvezan je općim uvjetima koji su na snazi u trenutku prodaje internetske narudžbe. Već i prije predaje narudžbe s obvezom plaćanja korisnika se svaki put posebno podsjeća na opće uvjete poslovanja koje mora potvrditi i na njih pristati. Opći uvjeti poslovanja sastavni su i neodvojivi dio kupoprodajnog ugovora.

 

Dostupnost informacija

Dobavljač se obvezuje da će kupcu prije sklapanja ugovora ili prije nego što ponuda za njega postane obvezujuća uvijek pružiti sljedeće informacije:

  • Identitet obrta (naziv i sjedište obrta, matični broj, porezni brojevi, podaci o tome je li obveznik PDV-a, transakcijski račun)
  • adrese za kontakt (e-pošta, telefon)
  • bitne značajke robe (uključujući prodajne usluge i jamstva) i rok valjanosti tih podataka (ako su vremenski ograničeni)
  • dostupnost proizvoda (bilo koji artikl ponuđen na web mjestu trebao bi biti dostupan u razumnom roku)
  • uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (te način, mjesto i rok isporuke)
  • konačnu cijenu robe, koja mora biti jasno i nedvosmisleno utvrđena te iz koje mora biti razvidno uključuje li već poreze i troškove prijevoza/dostave i druge carine, te rok valjanosti tih podataka (ako su vremenski ograničeni)
  • način plaćanja i isporuke ili ispunjenja obveze te rok valjanosti tih podataka (ako su vremenski ograničeni)
  • razdoblje valjanosti ponude
  • rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti za odustajanje (opis prava na odustajanje u skladu s člankom 43.č Zakona o zaštiti potrošača; u slučajevima kada potrošač u skladu s člankom 43.č Zakona o zaštiti potrošača nema pravo odustati, izričito ga se o tome obavještava)
  • pojašnjenja u pogledu odgovornosti prodavatelja za materijalne nedostatke

Postupak registracije

Na inti.hr korisnik može izvršiti narudžbu u internetskoj trgovini kao gost ili kao prijavljeni (registrirani) korisnik. Postupak registracije jednostavan je i brz. Prijavom na internetsku stranicu kupac stvara svoj račun putem kojeg može uređivati svoje podatke, adrese za dostavu, pregledavati status narudžbi i pratiti ih.

Svaki registrirani korisnik ima svoje korisničko ime i lozinku s kojima se predstavlja. Lozinka je tajna i poznata je samo korisniku. Korisničko ime sastoji se od adrese e-pošte koju je korisnik unio. Korisnik dobiva poruku e-pošte s potvrdom za konačnu prijavu odnosno registraciju. Korisnik je dužan osigurati da će u njegovo ime i s njegovom lozinkom djelovati samo on ili osoba koja je ovlaštena djelovati u njegovo ime. Registracijom na internetsku stranicu korisnik ima i bolji pregled nad svojim kupovinama.

Cijene i troškovi dostave

Sve cijene na internetskoj stranici izražene su u eurima i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV), osim ako je na internetskoj stranici izričito navedeno drukčije. Sve su cijene u internetskoj trgovini cijene proizvoda i ne uključuju troškove poštarine ili dostave, koje se dodatno naplaćuju.

O iznosu troškova dostave kupac je obaviješten u sažetku narudžbe, čak i prije potvrde narudžbe uz obvezu plaćanja, i to zasebnim prikazom iznosa tih troškova. Troškovi dostave iskazani su i na narudžbi i na računu za izdanu robu, a kupac ih plaća zajedno s iznosom narudžbe. Trošak dostave dio je konačne cijene cjelokupne narudžbe.

Trošak dostave izračunava se automatski prilikom narudžbe robe i prikazat će se na kraju narudžbe, prije nego što kupac preda narudžbu s obvezom plaćanja. Trošak dostave ovisi o veličini, dimenzijama i težini pošiljke te uključuje troškove dostave i troškove pakiranja i pripreme. Trošak dostave može se promijeniti u skladu sa u tom trenutku važećim cjenikom dostavne službe, pri čemu se trošak dostave nakon trenutka kada se ugovor u skladu s Općim uvjetima smatra sklopljenim više ne može promijeniti.

Ako kupac naruči više različitih proizvoda, postoji mogućnost ukoliko su različiti dobavljači da dostavna služba dostavi narudžbu u više različitih paketa, što će kupac biti unaprijed obavješten.

Važeće su one cijene koje su vrijedile u vrijeme sklapanja kupoprodajnog ugovora. Cijene vrijede za internetsku kupnju i u slučaju te pod uvjetom plaćanja na jedan od načina navedenih u ovim Općim uvjetima.

U internetskoj trgovini cijene su navedene kao redovne cijene i akcijske cijene.

Redovne cijene vrijede za sve korisnike (prijavljene i neprijavljene) internetske stranice inti.hr i nemaju unaprijed određenu valjanost i podložne su promjenama u bilo kojem trenutku bez posebne prethodne obavijesti.

Akcijske cijene vrijede za sve korisnike (prijavljene i neprijavljene) internetske stranice inti.hr i imaju unaprijed određenu valjanost. Akcijske cijene mogu se odrediti za određene artikle, određenu vrstu artikla ili robnu marku. Akcijske cijene vrijede za količine uobičajene za kućanstva. Akcijske cijene posebno su označene i vrijede za vrijeme trajanja akcije u internetskoj trgovini Inti.

 

Načini plaćanja

Dobavljač kupcu omogućuje sljedeće načine plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem* gotovinom ili karticom prilikom preuzimanja. Za plaćanje pouzećem kupcu se zaračunava dodatni trošak tzv. „trošak plaćanja” zbog usluge „otkupa” i/ili provizije koju dobavljaču naplaćuje Pošta, GLS ili druga dostavna služba. Dodatni trošak plaćanja pouzećem nije uključen u cijenu proizvoda i dodatno se zaračunava. O navedenom trošku kupac je obaviješten već u sažetku narudžbe, čak i prije potvrde narudžbe uz obvezu plaćanja, i to zasebnim prikazom ovog troška. Trošak plaćanja pouzećem zaračunan je i iskazan na narudžbi i na računu za izdanu robu, a kupac ga plaća zajedno s iznosom narudžbe.
  • Plaćanje na temelju ponude/predračuna** na poslovni račun dobavljača HR5623400091160748363, PBZ banka. Kupac prima predračun putem e-pošte, a rok je za plaćanje predračuna jedan (1) radni dan od primitka predračuna. Pravodobno plaćanje predračuna bitna je sastavnica ugovora. Ako do isteka roka za plaćanje predračun nije plaćen, smatra se da je ugovor raskinut po samom zakonu, a dobavljač u tom slučaju više ne jamči rezervacije za naručene proizvode te je oslobođen svih obveza s naslova te konkretne narudžbe.
  • Online plaćanje karticama – možete izvršiti s debitnim karticama (MasterCard, Maestro i Visa) ili kreditnim karticama (MasterCard i Visa).
  • Online plaćanje na rate kreditnim ili debitnim karticama – odaberite način plaćanja »Online plaćanje ili plaćanje na rate«. Bit ćete preusmjereni na stranicu na kojoj ćete potom izvršiti plaćanje. Plan plaćanja ovisi o pojedinačnoj kreditnoj kartici. Plaćanje na rate moguće je kreditnim ili debitnim karticama Diners, Visa Premium (PBZ), PBZ (tekući račun), Maestro, MasterCard i Visa karticama Erste banke, ZABA (MasterCard), Istarska Kreditna Banka Umag d.d., Nova Hrvatska banka, Kent Banka, Agram Banka d.d. i Slatinska banka d.d.. Minimalan iznos kojeg možete platiti na rate iznosi 200 €, a maksimalan broj rata je 6 za sve kartice. Za ovaj način plaćanja nećete platiti nikakvu dodatnu naknadu.
  • Obročno plaćanje prilikom preuzimanja – pouzećemISKLJUČIVO za iznose veće od 100 € moguće je plaćanje sljedećim kreditnim i debitnim karticama do 6 rata beskamatno: Diners, Visa Premium (PBZ) i Mastercard (ZABA). Za plaćanje pouzećem kupcu se zaračunava dodatni trošak tzv. „trošak plaćanja” zbog usluge „otkupa” i/ili provizije koju dobavljaču naplaćuje DPD dostavna služba. Dodatni trošak plaćanja pouzećem nije uključen u cijenu proizvoda i dodatno se zaračunava. O navedenom trošku kupac je obaviješten već u sažetku narudžbe, čak i prije potvrde narudžbe uz obvezu plaćanja, i to zasebnim prikazom ovog troška. Trošak plaćanja pouzećem zaračunan je i iskazan na narudžbi i na računu za izdanu robu, a kupac ga plaća zajedno s iznosom narudžbe. Narudžbe ovom vrstom plaćanja zahtijevaju predujam. Kada paket krene na isporuku primiti ćete obavijest putem Vibera, SMS-a ili E-maila o očekivanoj dostavi paketa, a zatim obavijest koja sadrži poveznicu na WSPay sustav. Zatim odaberete opciju obročnog plaćanja iznosa pouzeća.
  • Plaćanje aplikacijom KEKS – Pay – Za korištenje ove usluge potrebno je na pametnom telefonu instalirati besplatnu aplikaciju KEKS Pay. Kupac može platiti račun na vrlo jednostavan način, odnosno skeniranjem QR koda uz pomoć aplikacije prilikom kupnje u našem webshopu.
  • Plaćanje aplikacijom aircash – Za korištenje ove usluge potrebno je na pametnom telefonu instalirati besplatnu aplikaciju aircash. Kupac može platiti račun na vrlo jednostavan način, odnosno skeniranjem QR koda uz pomoć aplikacije prilikom kupnje u našem webshopu.

Sigurnost plaćanja

Usluge kartičnog plaćanja  provodi CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem Interneta.
CorvusPay sustav osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih i osobnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Corvus Pay sve prikupljene informacije smatra tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

*U slučaju pojedinačnih narudžbi, dobavljač iznimno i na temelju opravdanih razloga zadržava pravo zatražiti plaćanje predujma, prijenosom na račun dobavljača na temelju ponude/predračuna (riječ je prvenstveno o prošlim slučajevima negativnih iskustava s određenim kupcem, kada konkretni kupac očito i kontinuirano zloupotrebljava prava iz Zakona o zaštiti potrošača, kada je kupac nakon odustajanja od ugovora dobavljaču vratio uništenu, oštećenu ili rabljenu robu, kada kupac ima dospjele neplaćene obveze u odnosu na dobavljača itd.)

**Narudžba ide u postupak obrade (uključujući otpremu) tek po primitku cjelokupnog plaćanja na temelju ponude/predračuna.

Izdavanje računa

Kupac iznos cjelokupne narudžbe plaća obrtu Inti, a zajedno s robom ili uslugom dobiva i račun. Paket sadržava i tiskani račun koji kupac dobiva i na svoju adresu e-pošte u postupku narudžbe, nakon potvrde narudžbe i sklapanja kupoprodajnog ugovora. Račun uključuje raščlambu cijene i svih troškova povezanih s kupnjom (moguća nadoplata za dostavu/poštarinu, trošak plaćanja povezan s načinom plaćanja) i obavijest kupcu o pravu na odustajanje od ugovora.

Dostava narudžbe

Dostava na području Republike Hrvatske

Prilikom narudžbe proizvoda u internetskoj trgovini kupac može odabrati jednu od sljedećih mogućnosti dostave:

  1. Dostava na kućnu adresu kupca, koju izvršava odnosno osigurava dobavljač preko ugovornih partnera / dostavnih službi. Dobavljač zadržava pravo na odabir dostavne službe jer će time moći učinkovitije ispuniti narudžbu. Kupac ne može odabrati dostavnu službu jer dobavljač sam određuje preko koje će dostavne službe poslati paket. U slučaju dostave na kućnu adresu troškovi prijevoza, poštarine ili eventualni drugi troškovi u vezi s time (dalje u tekstu: troškovi dostave) nisu uključeni u cijenu proizvoda i zaračunavaju se dodatno. O iznosu troškova dostave kupac je obaviješten u sažetku narudžbe, čak i prije potvrde narudžbe uz obvezu plaćanja i to zasebnim prikazom iznosa tih troškova. Troškovi dostave zaračunani su i iskazani na narudžbi i na računu za izdanu robu, a kupac ih plaća zajedno s iznosom narudžbe. Trošak dostave izračunava se automatski prilikom narudžbe robe i prikazat će se na kraju narudžbe, prije nego što kupac preda narudžbu s obvezom plaćanja. Trošak dostave dio je konačne cijene cjelokupne narudžbe. Trošak dostave ovisi o veličini, dimenzijama i težini pošiljke te uključuje troškove dostave i troškove pakiranja i pripreme. Trošak dostave može se promijeniti u skladu sa u tom trenutku važećim cjenikom dostavne službe, pri čemu se trošak dostave nakon trenutka kada se ugovor u skladu s Općim uvjetima smatra sklopljenim više ne može promijeniti.

Ako zbog različitih razloga kupac neće moći preuzeti narudžbu u roku od pet (5) radnih dana od primitka obavijesti e-poštom / SMS porukom ili će za preuzimanje trebati dulji rok (npr. odsutnost, bolest itd.), mora o tome obavijestiti izravno prodajno mjesto dobavljača prije isteka roka za preuzimanje te s dobavljačem na odgovarajući način dogovoriti o određivanju novog ili dodatnog roka za preuzimanje.

Kad je riječ o artiklima na zalihi kod dobavljača, rok isporuke unutar Hrvatske u pravilu je 5-10 radnih dana od dana primitka uplate u slučaju plaćanja na temelju predračuna ili od predaje narudžbe u slučaju plaćanja pouzećem.

Prilikom istodobnog naručivanja nekoliko proizvoda s različitim rokovima isporuke uzima se u obzir najdulje vrijeme isporuke. U slučaju da kupac (npr. zbog različitih rokova isporuke za različite artikle iz iste narudžbe ili zbog drugog razloga) želi primiti narudžbu u dvije ili više zasebnih pošiljki, za svaku zasebnu pošiljku zaračunava mu se trošak dostave, a ako odabere plaćanje pouzećem za svaku (zasebnu) pošiljku obračunava mu se i dodatni „trošak plaćanja” zbog usluge ili provizije.

Zaliha i raspoloživost robe

Naručeni proizvodi dostavljaju se u roku navedenom u potvrdi narudžbe.

Ako dobavljač u postupku pregleda već predane narudžbe, a i prije potvrde narudžbe (tj. prije nego što se u skladu s Općim uvjetima kupoprodajni ugovor smatra sklopljenim), utvrdi se da se stanje zaliha i/ili stvarni rok isporuke zbog bilo kojeg razloga razlikuje od roka isporuke navedenog u internetskoj trgovini uz opis artikla (posebno ako je rok isporuke dulji), o tome odmah obavješćuje kupca na njegovu adresu e-pošte i poziva ga da se u roku od 1 dan izjasni je li stvarni (dulji) rok isporuke za njega prihvatljiv ili nije. Ako kupac dobavljaču u prethodno navedenom roku potvrdi stvarni (tj. dulji) rok isporuke, prodavatelj potvrđuje narudžbu kupca, ali s novim rokom isporuke navedenim u potvrdi narudžbe. Ako stvarni rok isporuke nije prihvatljiv za kupca, kupac može sam otkazati narudžbu ili dobavljač može odbiti narudžbu, o čemu obavješćuje kupca elektroničkom poštom. Ako kupac u roku od 1 dan ne odgovori na poziv dobavljača da se izjasni je li stvarni (dulji) rok isporuke za njega prihvatljiv, prodavatelj može odbiti narudžbu i o tome obavješćuje kupca elektroničkom poštom.

U slučaju povećanog opsega narudžbi tijekom sezonskih sniženja i posebnih akcija objavljenih na internetskoj stranici odnosno u internetskoj trgovini Inti, rok isporuke može se produljiti do 7 radnih dana, o čemu dobavljač kupca obavješćuje prije predaje narudžbe. U tom slučaju kupac, ako mu dulji rok isporuke nije prihvatljiv, ima mogućnost odustati od narudžbe (tj. uopće ne predaje narudžbu).

Dobavljač ne odgovara za eventualno produljenje roka isporuke ili za nemogućnost isporuke zbog razloga na strani trećih osoba, zbog razloga koji su izvan kontrole dobavljača, u slučaju više sile, štrajka kod dobavljača, prijevoznika, dostavljača ili drugog relevantnog tijela, zbog fizičkih i drugih nezgoda koje sprječavaju ili ometaju isporuku i isporuku naručenih artikala.

Opis tehničkog postupka za sklapanje ugovora

Postupak predaje narudžbe

Naručivanje se odvija putem interneta 24 sata dnevno, svakog dana u godini. Potrošač odabire i naručuje proizvode koji su mu dostupni u internetskoj trgovini, razvrstani u kategorije. Naručivanje u internetskoj trgovini sigurno je i jednostavno.

Kupnju u internetskoj trgovini Inti kupac može obaviti u nekoliko jednostavnih koraka: odabere proizvod ili proizvode i doda ih u košaricu, pregleda košaricu, upiše svoje podatke za račun i dostavu, odabere način dostave i plaćanja te potvrdi narudžbu. Potom dobavljač odabranu robu dostavlja na odabranu adresu u najkraćem mogućem roku.

Kupac u internetskoj trgovini kupuje tako da prema svojoj želji dodaje (ili oduzima) proizvode u svoju „košaricu”. Pomicanjem miša na gumb „Košarica”, kupcu se prikazuje popis proizvoda koji su dodani u košaricu. Klikom na gumb Košarica kupac može pregledati proizvode u košarici i ukupan iznos narudžbe (bez cijene dostave i eventualnih ostalih troškova povezanih s načinom plaćanja).

Prije završetka narudžbe klikom na gumb „Kreni na plaćanje” i prijelaza na sljedeći korak, kupac može izvršiti konačni pregled i prema potrebi unijeti bilo kakve promjene narudžbe ili ispraviti pogreške u unosu i to vraćanjem na pojedinosti odnosno sadržaj svoje košarice.

Klikom na „Kreni na plaćanje” kupac prelazi na sljedeći korak narudžbe. Prvo unosi podatke o platitelju (ime, prezime, naziv poduzeća, ako želi račun za poduzeće i upisuje ulicu, poštanski broj, grad, telefon i adresu e-pošte). Zatim bira želi li dostavu na drugu adresu. Ako to ne želi, proizvodi će biti dostavljeni na adresu navedenu na računu. Kupac može unijeti svoje napomene u polje za napomene o narudžbi. Zatim kupac bira način dostave i način plaćanja.

Prije nego što kupac može predati narudžbu, izričito ga se upozorava da je narudžba povezana s obvezom plaćanja i mora potvrditi da je upoznat s općim uvjetima poslovanja i da je s njima suglasan.

Tada kupac završava kupnju klikom na gumb „Naručite”.

Tijekom cijelog postupka predaje narudžbe, sve do koraka „Naručite”, kupcu je omogućen pregled narudžbe, prepoznavanje i ispravljanje eventualnih pogrešaka.

U slučaju da kupac želi naručiti proizvode putem telefona, može nazvati dobavljača na telefonski broj 092/3997-519, od ponedjeljka do petka od 8:00 do 15:00 sati. Pri telefonskoj narudžbi dobavljač će trebati iste podatke kao i prilikom internetske narudžbe. Pri telefonskoj narudžbi kupac može odabrati plaćanje isključivo pouzećem ili na temelju predračuna. Naručivanje preko e-pošte nije moguće.

Statusi kupnje

Uspješno predana narudžba – „Hvala. Vaša narudžba je zaprimljena.”

Nakon predaje narudžbe kupac elektroničkom poštom prima obavijest da je narudžba uspješno predana – prihvaćena u informacijski sustav dobavljača „Vaša Inti narudžba je zaprimljena!”, čime dobavljač kupcu samo potvrđuje primitak narudžbe. Obično kupac prima elektroničku obavijest u roku od 5 minuta nakon predaje narudžbe, ali to vrijeme može biti i nešto dulje zbog različitih postavki klijenata e-pošte. Takva narudžba ima pravni status „prednarudžbe” i ne obvezuje dobavljača da pruži naručene proizvode sve dok dobavljač ne potvrdi narudžbu. Podaci o statusu i sadržaju narudžbe kupcu su u svakom trenutku dostupni na internetskoj stranici Inti.hr.

O eventualnoj izmjeni narudžbe ili eventualnom otkazivanju narudžbe kupac mora najkasnije do trenutka kada mu dobavljač potvrdi narudžbu („potvrda narudžbe”), o toj izmjeni/otkazu obavijestiti dobavljača. Obavijest iz prethodne rečenice kupac šalje na adresu e-pošte inti.trgovina@gmail.com, pri čemu mora navesti i broj kupovine/narudžbe naveden u elektroničkoj obavijesti „Vaša Inti narudžba je zaprimljena!”, a dobavljača može i nazvati na telefonski broj za općenite upite 092/3997-519.

Potvrda narudžbe i sklapanje kupoprodajnog ugovora – „Potvrda narudžbe”

Ako kupac ne otkaže narudžbu u skladu s prethodnim odlomkom, dobavljač pregledava zaprimljenu narudžbu i provjerava ispravnost podataka u narudžbi (izuzeće bilo kakvih očiglednih pogrešaka, eventualne neovlaštene promjene podataka u informacijskom sustavu dobavljača, eventualne nepravilnosti u informacijskom sustavu, upadi u sustav itd.) i dodatno provjerava zalihe odnosno raspoloživost naručenih artikala. Ako nakon pregleda narudžbe dobavljač utvrdi da je s narudžbom sve u redu tafa se kupoprodajni ugovor smatra sklopljenim. Od tog trenutka nadalje sve su cijene i ostali uvjeti fiksni i vrijede i za dobavljača i za kupca.

Primljene narudžbe obrađuju se tijekom radnog vremena dobavljača, od ponedjeljka do petka od 9:00 do 16:00 sati, redoslijedom predanih narudžbi ili prema planiranim terminima za preuzimanje proizvoda. Dobavljač može nazvati kupca na njegov telefonski broj za kontakt ili mu poslati poruku na kontaktnu adresu e-pošte kako bi se osigurala točnost isporuke odnosno kako bi se provjerili podaci navedeni u narudžbi. U slučaju narudžbi koje odstupaju od prosječnih narudžbi ili komercijalno uobičajenih količina kod dobavljača, dobavljač zadržava pravo kontaktirati kupca i zatražiti drugi način plaćanja iz skupa predviđenih sredstava plaćanja ili zatražiti odgovarajuće sredstvo osiguranja plaćanja (npr. plaćanjem na temelju predračuna).

Izmjena i odbijanje narudžbe

Ako dobavljač u postupku pregleda već predane narudžbe, a i prije potvrde narudžbe (tj. prije nego što se u skladu s Općim uvjetima kupoprodajni ugovor smatra sklopljenim), utvrdi se da se stanje zaliha i/ili stvarni rok isporuke zbog bilo kojeg razloga razlikuje od roka isporuke objavljenog u internetskoj trgovini , kao i ako dobavljač tijekom pregleda narudžbe uoči očitu pogrešku u navođenju cijene ili drugih bitnih sastavnica narudžbe (posebno zbog pogreške u informacijskom sustavu, neovlaštenog upada u informacijski sustav, nenamjerne ljudske pogreške itd.) o tome odmah obavješćuje kupca na njegovu adresu e-pošte. U tom će slučaju dobavljač kupcu objasniti utvrđeno činjenično stanje, obavijestiti ga o stvarnim ili točnim podacima (točna cijena, točan rok isporuke itd.), predložiti mu odgovarajuću promjenu narudžbe i ujedno ga zamoliti da u roku od 3 dana izjavi je li mu predložena izmjena narudžbe i dalje prihvatljiva ili nije. Ako kupac dobavljaču u navedenom roku potvrdi izmjene u narudžbi ili izjavi da pristaje na predloženu izmjenu narudžbe, prodavatelj će kupcu poslati „Potvrdu narudžbe”, pri čemu će vrijediti uvjeti iz sporazumno dogovorene izmjene narudžbe. Time će kupoprodajni ugovor biti sklopljen. Međutim, ako prethodno opisana izmjena narudžbe nije prihvatljiva za kupca, kupac može sam otkazati narudžbu ili dobavljač može odbiti narudžbu, o čemu je kupca dužan obavijestiti elektroničkom poštom. Ako kupac u roku od 3 dana ne odgovori na poziv dobavljača da se izjasni je li predložena izmjena narudžbe za njega prihvatljiva, prodavatelj može odbiti narudžbu i o tome obavješćuje kupca elektroničkom poštom.

Dobavljač zadržava pravo odbiti narudžbu ako kupac ima nepodmirene dospjele obveze prema dobavljaču iz prethodnih narudžbi, ako je kupac u sporu s dobavljačem u vezi s kupnjom putem internetske trgovine ili ako kupac zloupotrebljava pravo na odustajanje od ugovora.  Dobavljač isto tako zadržava pravo odbiti narudžbu ako banka ne potvrdi autorizaciju za izvršenje plaćanja i stoga plaćanje nije moguće ili ako dobavljač dobije obavijest od banke ili državnog tijela o zlouporabi upotrijebljene bankovne kartice ili o bilo kojoj drugoj zlouporabi koja je razlog za otkazivanje narudžbe.

U slučaju odbijanja narudžbe, kupac će biti obavješten putem e-maila ili telefonski.

Kupoprodajni ugovor

Kupoprodajni ugovor između dobavljača i kupca sklapa se svaki put kad dobavljač kupcu potvrdi narudžbu. Kupoprodajni ugovor o kupnji proizvoda odnosno predana narudžba s potvrdom narudžbe pohranjuje se u elektroničkom obliku na poslužitelju dobavljača i kupcu je dostupna u bilo kojem trenutku u njegovom korisničkom profilu. Kupac (neprijavljeni korisnik) može dobiti kopiju narudžbe na temelju zahtjeva u kojem navodi podatke koji se odnose na izvršenu narudžbu i koji šalje na adresu e-pošte inti.trgovina@gmail.com  dobavljač šalje kopiju ugovora na adresu e-pošte koja je vrijedila u trenutku kupnje ili poštom na adresu kupca navedenu u trenutku kupnje. Ugovor se čuva onoliko vremena koliko je potrebno za čuvanje dokumenata te vrste u skladu sa zakonodavstvom ili računovodstvenim standardima. Ugovori na internetskoj stranici www.intitrgovina.hr sklapaju se samo na hrvatskom jeziku.

Narudžba predana za dostavu

Nakon potvrde narudžbe i kada je naručena roba predana za dostavu / spremna za isporuku, kupac e-poštom dobiva obavijest „Vaša Inti narudžba je sada dovršena”

Nakon što je narudžba predana dostavnoj službi, kupac može pratiti paket na poveznici koja mu je poslana e-poštom. Rok za preuzimanje bitna je sastavnica ugovora. Ako do isteka navedenog roka kupac ne preuzme robu, smatra se da je ugovor raskinut po samom zakonu, a dobavljač u tom slučaju više ne jamči rezervacije za naručene proizvode te je oslobođen svih obveza s naslova te konkretne narudžbe / tog konkretnog ugovora. Ako je kupac možda već platio kupoprodajnu cijenu (predračun, kreditna kartica itd.), prodavatelj će već primljene uplate kupcu na njegov račun vratiti odmah, a najkasnije u roku od dva(2) radnih dana od raskida ugovora.

Kupac za svoju kupnju u internetskoj trgovini dobiva račun u tiskanom obliku, koji je priložen paketu.

Sigurnost kupnje

Dobavljač upotrebljava odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohrane osobnih podataka te plaćanja. Dobavljač u te svrhe upotrebljava certifikat SSL koji je izdala za to ovlaštena organizacija. Autorizacije kreditnih kartica vrše se u stvarnom vremenu trenutačnom provjerom podataka kod banaka. Podaci o karticama ne pohranjuju se na poslužitelju dobavljača.

Postupanje s oštećenim pošiljkama

Ako kupac prilikom preuzimanja pošiljke od dostavne službe primijeti da je pošiljka (ili artikl u njoj) fizički oštećena, da nedostaje sadržaj pošiljke ili da su na pošiljci vidljivi znakovi otvaranja, mora odmah nakon saznanja za štetu, znak otvaranja ili nedostajućih artikala, tj. već prilikom samog preuzimanja, a najkasnije u roku od 2 dana od dostave, o tome obavijestiti dobavljača i dostavnu službu koja je izvršila dostavu, a na zahtjev dostavne službe ili dobavljača ispuniti i sve eventualno potrebne obrasce i podnijeti zatražene dokaze potrebne za rješavanje reklamacije ili pritužbe dostavne službe. Kupac mora dobavljaču, na zahtjev dostavne službe, ali i dostavnoj službi, a radi osiguranja i dostavljanja dokaza, zajedno s obavijesti iz prve rečenice dostaviti fotografije pošiljke, naljepnice na pošiljci koja označuje uslugu dostave (podatak o broju pošiljke, izvršitelju dostave itd.), oštećene (unutarnje i/ili vanjske) ambalaže, oštećenog artikla te kratak opis oštećenja. Ako kupac već u trenutku same dostave (tj. odmah prilikom preuzimanja) otkrije oštećenje pošiljke ili vidljive znakove otvaranja pošiljke, može odbiti preuzimanje takve pošiljke (ako je to moguće, treba i fotografirati pošiljku) i o tome odmah obavijestiti dobavljača na adresu e-pošte inti.trgovina@gmail.com ili telefonom na broj 092/3997-519.

Pravo kupca na odustajanje od ugovora

U slučaju ugovora sklopljenih na daljinu kupac odnosno potrošač ima pravo obavijestiti dobavljača u roku od 14 dana da odustaje od ugovora bez potrebe da navede razlog za svoju odluku. Obavijest će se smatrati pravodobnom ako je pošiljka predana do isteka prethodno navedenog roka od 14 dana. Jedini trošak koji kupac snosi  u vezi s odustajanjem od ugovora izravni je trošak povrata robe. Kupac ne može zahtijevati naknadu dodatnih troškova koji su nastali jer se izričito odlučio za drugu vrstu pošiljke od one cjenovno najpovoljnije standardne pošiljke koju nudi dobavljač.

Obrazac za odustajanje od ugovora dostupan je OVDJE.

Kupac ispunjava Obrazac za odustajanje od ugovora (ili sam napiše izjavu sa svim podacima koji se traže u obrascu) i šalje ga dobavljaču elektroničkom poštom na adresu inti.trgovina@gmail.com, preporučenom poštom na adresu Franje Kosine 17, 31400 Đakovo.

Trenutak otkad počinje teći rok za odustajanje od ugovora

Rok za odustajanje od ugovora o isporuci robe počinje teći od dana kada kupac ili treća strana, koja nije prijevoznik i koju je imenovao kupac, dođe u stvarni posjed robe. Ako je predmet ugovora nekoliko komada robe ili ako se isporuka sastoji od više pošiljki ili komada, rok za odustajanje od ugovora počinje teći od kada kupac dođe u posjed s robom.

Povrat robe

Ako je kupac već primio robu i odustane od ugovora, vratit će je ili predati dobavljaču ili osobi koju je dobavljač ovlastio za preuzimanje robe, odmah ili najkasnije u roku od 14 dana kada je dobavljaču poslao obavijest o odustajanju od ugovora, osim ako dobavljač kupcu ponudi da sam preuzme vraćenu robu. Smatra se da je kupac pravodobno vratio robu ako ju je poslao prije isteka roka za povrat od 14 dana.

Kupac može vratiti robu dobavljaču:

  • poštom ili preko druge dostavne službe na adresu Franje Kosine 17 31400 Đakovo

Izravne troškove povrata robe snosi potrošač.

Povrat kupoprodajne cijene

Ako kupac odustane od ugovora, dobavljač mu vraća sve primljene uplate bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. Dobavljač vraća kupcu primljene uplate istim sredstvima plaćanja koja je koristio kupac, osim ako je kupac izričito zatražio upotrebu drugog sredstva plaćanja i ako kupac zbog toga ne snosi nikakve troškove.

Dobavljač može zadržati povrat primljenih uplata do preuzimanja vraćene robe ili sve dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu.

Ograničenja i zahtjevi u pogledu ostvarivanja prava na odustajanje od ugovora

Kupac odgovara za smanjenje vrijednosti robe, ako je ono rezultat radnje koja nije nužno neophodna za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe.

Kupac mora dobavljaču vratiti robu neoštećenu, neupotrebljavanu (može se upotrebljavati samo u opsegu navedenom u prethodnoj rečenici) i u istoj količini. Kupac može pregledati i ispitati primljeni proizvod samo u mjeri koja je nužno potrebna za utvrđivanje stvarnog stanja (priroda, svojstva, funkcioniranje proizvoda) i kao što je uobičajeno u trgovinama. Svako ispitivanje koje odstupa od prethodno navedenoga smatra se uporabom proizvoda, što znači da kupac time gubi pravo na odustajanje od ugovora. Ako je predmet povrata proizvod kupljen u setu, svi dijelovi seta moraju se vratiti. Nije dozvoljeno vraćanje pojedinih dijelova seta. Kupac je dužan uz robu priložiti sve popratne dokumente koje je primio zajedno s robom (npr. upute za uporabu, potvrde, jamstveni listovi itd.). Isto je tako obavezno da se proizvodi vrate u izvornoj ambalaži. Do predaje robe dobavljaču ili osobi koju je ovlastio dobavljač, kupac sam snosi teret rizika od gubitka, oštećenja ili uništenja proizvoda koji želi vratiti, osim ako se to nije dogodilo njegovom krivnjom.

Kako bi se olakšala i ubrzala provedba svih potrebnih aktivnosti u vezi s odustajanjem od ugovora i njegove posljedice, poželjno je da kupac uz robu priloži presliku računa i presliku obavijesti (ili ispunjenog obrasca) o odustajanju od ugovora.

Odstupanje od ugovora i mogućnost povrata, osim ostalih slučajeva koji su izričito navedeni u Zakonu o zaštiti potrošača, ne odnose se na:

  • robu koja je lako kvarljiva ili čiji rok uporabe brzo ističe,
  • softver, audio i video medije, ako je kupac otvorio sigurnosni pečat,
  • zapečaćenu robu koja ne ispunjava uvjete za povrat zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga, ako je kupac otvorio pečat nakon dostave
  • prehrambene proizvode koji ne ispunjavaju uvjete za povrat zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga (npr. ako je kupac proizvod otvorio nakon dostave)
  • proizvode izrađene po mjeri (personalizirani proizvodi itd.) ili robu koja je izrađena prema točnim uputama kupca i prilagođena njegovim osobnim potrebama
  • robu koja je po svojoj prirodi neraskidivo povezana s drugim predmetima.

Materijalni nedostatak

Definicija materijalnog nedostatka

Dobavljač je odgovoran za materijalne nedostatke na proizvodu. Riječ je o materijalnom nedostatku:

  1. ako proizvod nema svojstva potrebna za njegovu uobičajenu uporabu ili za stavljanje u promet,
  2. ako proizvod nema svojstva potrebna za specifičnu uporabu za koju ga kupac kupuje, a koja je prodavaču bile poznata ili mu je trebala biti poznate,
  3. ako proizvod nema svojstva i značajke koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane,
  4. ako je dobavljač isporučio proizvod koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u informativne svrhe.

Provjera prikladnosti proizvoda

Prikladnost proizvoda za uobičajenu uporabu provjerava se u odnosu na uobičajenu robu iste vrste, uzimajući u obzir izjave dobavljača o značajkama proizvoda koje je dobavljač ili proizvođač dao oglašavanjem, predstavljanjem proizvoda ili navodima na proizvodu.

Ostvarivanje prava na temelju materijalnog nedostatka

Kupac može ostvariti svoja prava na temelju materijalnog nedostatka ako obavijesti prodavatelja o nedostatku u roku od mjesec (1) mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. Kupac mora detaljno opisati nedostatak u obavijesti o nedostatku i dopustiti prodavatelju da pregleda predmet. Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke na robi koji se pojave nakon isteka dvije (2) godine od isporuke predmeta. Smatrat će se da je nedostatak na predmetu postojao u trenutku isporuke ako se pojavi u roku od šest (6) mjeseci od isporuke.

Kupac koji je propisno obavijestio prodavatelja o nedostatku ima pravo zatražiti od prodavatelja da učini jedno od sljedećeg: 1. da ispravi nedostatak na robi, 2. da mu vrati dio plaćenog iznosa proporcionalno nedostatku, 3. da zamijeni neispravnu robu novom robom u besprijekornom stanju ili 4. da mu vrati plaćeni iznos. U svakom slučaju, kupac ima i pravo od prodavatelja zatražiti naknadu štete, a posebno naknadu troškova materijala, rezervnih dijelova, rada, prijenosa i prijevoza proizvoda nastalih zbog ispunjavanja obveza iz prethodne rečenice.

Ako postojanje nedostatka na robi ili proizvodu nije sporno, prodavatelj mora udovoljiti zahtjevu kupca što je prije moguće, a najkasnije u roku od osam (8) dana. Ako je postojanje nedostatka na robi ili proizvodu sporno, prodavatelj mora kupcu na njegov zahtjev odgovoriti u pisanom obliku najkasnije u roku od osam dana od primitka zahtjeva kupca.

Odgovornost prodavatelja ili dobavljača za materijalne nedostatke ne postoji u slučajevima koji proizlaze iz sfere kupca (ili trećih strana), posebno ako se pojave uslijed nepravilne uporabe, mehaničkih oštećenja ili neovlaštenih intervencija (npr. popravci, preinake, otvaranje kućišta, rastavljanje robe ili proizvoda…).

Obrazac za ostvarivanje prava potrošača u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu možete pronaći OVDJE.

Kupac ispunjava Obrazac za ostvarivanje prava potrošača u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu (ili sam sastavlja izjavu sa svim podacima koji se traže u obrascu) i zajedno s proizvodom šalje ga dobavljaču odnosno prodavatelju preporučenom poštom (ili dostavnom službom) na adresu prodavatelja odnosno dobavljača na adresu Franje Kosine 17, 31400 Đakovo.

Pravo na utvrđivanje materijalnog nedostatka na artiklu i odgovornost dobavljača za materijalne nedostatke detaljnije su uređeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača i Zakonika o obveznim odnosima.

Jamstvo

Kada roba ili proizvod tijekom jamstvenog razdoblja ne rade besprijekorno ili nemaju svojstva navedena na jamstvenom listu ili reklamnoj poruci, kupac može podnijeti zahtjev za ostvarivanje prava iz jamstva.

Za robu za koju je izdano jamstvo, prodavatelj mora kupcu dostaviti jamstveni list sa svim zakonom propisanim podacima. Jamstvo pravno obvezuje davatelja jamstva u skladu s uvjetima navedenima u jamstvenom listu i reklamnoj poruci. Kupac može prava koja proizlaze iz jamstva ostvariti i protiv prodavatelja.

Tijekom jamstvenog razdoblja kupac može od davatelja jamstva (kao i od prodavatelja ili ovlaštenog servisa) zatražiti besplatan popravak nedostatka. Ako se nedostatak ne može otkloniti ili ako se nedostatak ne otkloni u roku od ukupno 45 dana od dana kada prodavatelj, proizvođač ili ovlašteni servis zaprime zahtjev kupca za otklanjanje nedostataka, proizvođač mora robu kupcu besplatno zamijeniti identičnom, novom i besprijekornom robom.

Ako proizvođač u roku iz prethodne rečenice robu ne popravi ili je ne zamijeni novom robom, kupac može raskinuti ugovor ili zatražiti smanjenje kupoprodajne cijene.

Za zamijenjenu robu ili za zamijenjeni bitni dio robe novim proizvođač mora izdati novi jamstveni list.

Prava kupca na temelju jamstvu prestaju po isteku dvije godine od datuma kada je kupac zatražio besplatno otklanjanje nedostataka ili zamjenu robe novom.

Postupak ostvarivanja prava iz jamstva

Kupac može od davatelja jamstva zatražiti otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku i u skladu s jamstvenim uvjetima pisanim zahtjevom (ili ispunjavanjem Obrasca priloženog u nastavku), a mora ujedno dostaviti i proizvod te jamstveni i servisni list. Poželjno je da priloži presliku računa, ako mu je dostupan. Kupac u slučaju utemeljenog zahtjeva ne snosi nikakve troškove otklanjanja nedostataka ili zamjene proizvoda. Troškove materijala, rezervnih dijelova, rada. Ako prodavatelj, proizvođač ili ovlašteni serviser utvrdi da je nedostatak na proizvodu nastao zbog kupčeva nepravilnog rukovanja (npr. nepravilna uporaba, mehaničko oštećenje, neovlašteni zahvati na proizvodu itd.), zbog čega se utvrdi da je zahtjev za ostvarivanje prava iz jamstva neopravdan, proizvod će s obrazloženom pisanom obavijesti o odbijanju zahtjeva vratiti natrag o trošku kupca.

Obrazac za ostvarivanje prava iz jamstva možete pronaći OVDJE

Kupac ispunjava Obrazac za ostvarivanje prava iz jamstva (ili sam sastavlja izjavu sa svim podacima koji se traže u obrascu) i zajedno ga s proizvodom za koji ostvaruje jamstvo šalje dobavljaču ili prodavatelju preporučenom poštom (ili dostavnom službom) na adresu prodavatelja Ana Miler, Franje Kosine 17,31400 Đakovo.

Zahtjeve na temelju jamstva kupac može ostvariti i izravno kod proizvođača ili u ovlaštenom servisu.

Odgovornosti kupca

Kupac je dužan provjeriti točnost podataka na računu i o eventualnim pogreškama obavijestiti prodavatelja u roku od osam (8) dana od primitka. Naknadne prigovore u vezi s podacima na računu prodavatelj ne uzima u obzir. U slučaju plaćanja kreditnom karticom, kupčeva kreditna kartica bit će izravno terećena prilikom potvrde narudžbe (tj. kada je kupoprodajni ugovor sklopljen u skladu s općim uvjetima). Iznos kojim se tereti kreditna kartica može se razlikovati od iznosa navedenog u narudžbi, jer ovisi o dodatnim naknadama ili pristojbama izdavatelja kartice (i/ili dobavljača kartice) primijenjenih tijekom postupka transakcije.

Prodavatelj nije odgovoran za pristojbe povezane s promjenom deviznog tečaja i za dodatne naknade koje je odredila banka kupca, kao ni za bilo koje druge dodatne pristojbe za transakcije u stranoj valuti koje kupcu naplaćuje izdavatelj kartice, ako € nije valuta u kojoj izdavatelj kreditne kartice izdaje račune kupcu.

Čuvanje osobnih podataka

InTi.hr trgovina  obvezuje se trajno čuvati sve osobne podatke korisnika u skladu s Uredbom (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. i Zakonom o zaštiti osobnih podataka koji je  ​​u bilo kojem trenutku na snazi. Sve detaljne informacije o obradi osobnih podataka objavljene su u Pravila privatnosti koja je dostupna OVDJE. Korisnik mora biti svjestan da je internetskom trgovcu dužan pružiti svoje istinite i točne osobne podatke, a dužan ga je i obavijestiti o promjeni svojih podataka. Prihvaćanjem ovih uvjeta korisnik potvrđuje da su osobni podaci koje je naveo točni.

Komunikacija

Trgovina InTi kontaktirat će korisnika putem sredstava za komunikaciju na daljinu samo ako se korisnik tome izričito ne protivi, a u skladu s odredbama Zakona o elektroničkom poslovanju na tržištu i Zakona o elektroničkim komunikacijama.

Elektroničke oglasne poruke dobavljača sadržavat će sljedeće sastavnice:

  • bit će jasno i nedvosmisleno označene kao oglasne poruke
  • pošiljatelj InTi bit će jasno vidljiv
  • različite akcije, promocije, nagradne igre i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve, a uvjeti za sudjelovanje u njima bit će jasno definirani
  • jasno će biti predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka.

Dobavljač će izričito poštivati ​​želju korisnika da ne prima oglasne poruke.

Oglasne poruke InTi bit će jasno vidljive i jasno odvojene od igara i natjecanja.

Korisnik će se moći jednostavno pretplatiti na primanje e-vijesti i jednostavno otkazati njihovo primanje. Obavijesti uključuju informacije o trenutačnim ili budućim ponudama, promocijama i ostalim oglasnim porukama dobavljača. Smatra se da je za primanje obavijesti potreban osobni pristanak, a primanje nije moguće osim ako to korisnik ne naznači tijekom registracije ili se na drugi način ne prijavi za primanje obavijesti.

Ograničenje odgovornosti

InTi čini sve da osigura ažuriranost i točnost podataka objavljenih na svojim internetskim stranicama. Isto se tako pažnjom dobrog stručnjaka i gospodarstvenika trudi da temeljito pregleda svaku narudžbu prije potvrde i prije sklapanja kupoprodajnog ugovora.  Unatoč povećanoj skrbi, nažalost, u postupku obrade narudžbe uvijek mogu postojati nenamjerne očite pogreške, koje dobavljač ne uspije otkriti na vrijeme i primijeti ih tek nakon sklapanja ugovora. U ovom se slučaju radi o situaciji u kojoj je dobavljač prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora (zbog očitog nedostatka koji nije otkrio) u bitnome pogriješi u vezi s odlučujućim činjenicama i bitnim sastavnicama ugovora, zbog čega između njega i kupca zapravo uopće nije došlo do sporazuma. Očitim nedostatkom smatra se nedostatak u bitnim svojstvima predmeta i sve pogreške koje se prema običajima trgovine ili namjeri kupaca smatraju presudnima i zbog kojih, da je za njih znao, dobavljač ne bi potvrdio ili sklopio ugovor. To uključuje i očite pogreške u cijeni. Ako se utvrdi očiti nedostatak, dobavljač ima pravo odustati od ugovora, a prije toga učinit će sve što je u njegovoj moći da s kupcem pronađe sporazumno rješenje koje će biti prihvatljivo za obje strane. U tom će slučaju dobavljač kupcu objasniti utvrđeno činjenično stanje i predložiti odgovarajuću izmjenu narudžbe ili ugovora i ujedno ga pozvati da u roku od 3 dana iznese svoj prijedlog. Ako kupac u navedenom roku dobavljaču potvrdi izmjene narudžbe/ugovora i stoga ugovorne strane postignu sporazum o sadržaju narudžbe/ugovora, prodavatelj će ugovor ispuniti u skladu s izmijenjenom narudžbom / izmijenjenim ugovorom. Ako prethodno opisana izmjena narudžbe/ugovora nije prihvatljiva za kupca ili ako kupac ne odgovori na zahtjev prodavatelja u prethodno navedenom roku, prodavatelj na temelju pisane izjave može odustati od ugovora i o tome obavijestiti kupca e-poštom. Dobavljač se obvezuje postupati s povećanom odnosno profesionalnom skrbi i potrudit će se izbjeći očite nedostatke i posljedična odustajanja od ugovora. Dobavljač se obvezuje i da tu mogućnost neće zloupotrijebiti, već da će je koristiti u doista iznimnim slučajevima, kada bi općenito bilo nepravedno zadržati ugovor na snazi ​​onakvim kakav jest, posebno zbog očite razlike između vrijednosti činidbe kupca i prodavatelja. Dobavljač će uvijek postupati u skladu s dobrom poslovnom praksom i poštivat će opće načelo dobre vjere.

Slikovni materijal i grafički prikazi

Dobavljač nastoji osigurati relevantne slike za sve proizvode koji se prodaju na internetskoj stranici. Objavljene fotografije predstavljaju uzorak ili model artikla koji se kupcu prikazuje samo u svrhu obavijesti. U slučaju bilo kakvih estetskih razlika između fotografije i stvarnog proizvoda, to ne utječe na specifikaciju proizvoda. Nijanse boja na fotografiji mogu odstupati od stvarnog stanja proizvoda, ali to ne utječe na definiciju i standard proizvoda. Sve minimalne (posebno estetske) razlike između proizvoda i prikaza u internetskoj trgovini ne čine materijalni nedostatak proizvoda.

Fotografije, slike ili snimke objavljene u okviru ponuda vlasništvo su obrta InTi njegovih dobavljača, poslovnih partnera.

Mišljenje o proizvodu

Dobavljač ne odgovara za sadržaj mišljenja o artiklima koje su napisali posjetitelji. Dobavljač prije objavljivanja pregledava mišljenja i odbija one koji sadržavaju očite neistine, obmanjujuća su ili uvredljiva. Dobavljač ne odgovara za informacije u mišljenjima i odriče se bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz informacija u mišljenjima.

Pritužbe i rješavanje sporova

Dobavljač će nastojati svaku nejasnoću, primjedbu ili žalbu razriješiti u što kraćem mogućem roku, pritom će poštivati relevantno zakonodavstvo (posebice Zakon o zaštiti potrošača) i poduzimati sve napore kako bi postigao sporazumno rješenje u slučaju spora.

U slučaju da korisnik internetske trgovine ima primjedbu ili žalbu (u daljnjem tekstu „žalba”) na internetsku trgovinu, način komuniciranja ili poslovanja dobavljača itd., može dobavljača kontaktirati na sljedeće načine:

  • pisanim putem na adresu Ana Miler Franje Kosine 17, 31400 Đakovo (ispod adrese treba dopisati ŽALBA)
  • pisanim putem na adresu e-pošte inti.trgovina@gmail.com
  • pozivom na telefonski broj 092/3997-519

Postupak obrade žalbe je povjerljiv.

Dobavljač će u roku od tri (3) radnih dana nakon primitka žalbe korisniku potvrditi da je primio žalbu, a u istoj poruci kupcu će priopćiti predviđeni rok obrade žalbe (ovisno o složenosti slučaja, potrebi za provođenjem istrage, pribavljanjem dokaza, dodatnih informacija itd.) i neprestano ga obavještavati o tijeku postupka rješavanja žalbe.

Dobavljač je svjestan da je bitna značajka potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova koji nastanu prilikom rješavanja samog spora. To je također i glavna prepreka da potrošač ne pokrene spor pred sudom. Zbog toga dobavljač nastoji koliko god je to moguće eventualne sporove riješiti sporazumno. Ako dogovor ne bude moguć, za sporove je nadležan stvarno nadležni sud u Đakovu.

Dobavljač ne priznaje nijednog izvođača izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.

 

Pomoć i dodatni upiti

Sve vaše upite možete uputiti dobavljaču na adresu e-pošte inti.trgovina@gmail.com ili telefonom na 092/3997-519, od ponedjeljka do petka od 8:00 do 15:00 sati.